Usein kysytyt kysymykset

  • Onko takuullanne omavastuu tai korvauskatto?
    Takuullamme ei ole omavastuuta tai korvauskattoa.
  • Jos ostan vuoden takuun, voiko sitä vielä jatkaa?
    Kyllä, jos ajokilometrimäärä ja ajoneuvon ikä eivät ole esteenä, takuuta voi jatkaa teknistä tarkastusta suorittamatta.
  • Jos ajoneuvollani on voimassa oleva tehtaan takuu ja ostan teidän takuunne, milloin se astuu voimaan?
    Meidän takuumme astuu voimaan, kun tehtaan takuu päättyy. Jos sinulla on ajokilometrimäärään sidottu tehtaan takuu (esimerkiksi 3 vuotta / 100 000 km) ja se alkaa ajoneuvon ajokilometrien vuoksi päättyä, pyydämme kiinnittämään ostettavan takuun alkupäivämäärään huomiota. Tärkeää on, että tehtaan ja meidän takuumme väliin ei jää takuutonta kautta.
  • Miten toimia, jos auton tehtaan takuu on päättynyt, mutta haluaisin silti ostaa Extendo Insurance -autotakuun?
    Jos tehtaan ja meidän takuumme väliin jää takuuton tauko, auto tulee viedä tekniseen tarkastukseen yhteistyökumppaneillemme ja mikäli autossa ei havaita mitään puutteita, voimme solmia takuun.
  • Mitä takuulle tapahtuu, kun ajoneuvon omistaja vaihtuu?
    Takuu liittyy ajoneuvoon ja siirtyy uudelle omistajalle ajoneuvon mukana, kuten tehtaan takuukin.
  • Jos ajoneuvossani ilmenee vika Suomessa, miten minun pitäisi toimia?
    Ota ensin yhteyttä meidän asiakaspalveluun 040 095 9880 tai Vianoriin asiakaspalveluun ja vie ajoneuvo sinne. Vianor ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun ja jos kyseessä on takuutapaus, ajoneuvo korjataan meidän kustannuksellamme. Jos ajoneuvolla ei saa jatkaa ajoa, soita autoapuun puhelinnumerolla +372 6 756 756.
  • Jos ajoneuvooni tulee ulkomailla ollessani vika, miten minun tulisi toimia?
    Ota yhteyttä lähimpään merkkihuoltoon. Jos vika mahdollistaa ajon jatkamisen, niin Suomen palattuasia ota heti yhteyttä asiakaspalveluun +358 40 095 9880. Jos kyseessä on suurempi korjaus, ota yhteyttä asiakaspalvelun jatkotoimista sopimiseksi. Jos ajoneuvolla ei saa jatkaa ajoa, soita autoapuun puhelinnumerolla +372 6 756 756.