Usein kysytyt kysymykset

  • Onko takuussasi omavastuu tai korvausraja?
    Takuullamme ei ole omavastuuta eikä korvausrajoitusta.
  • Jos ostan vuoden takuun, voiko sitä pidentää?
    Kyllä, jos ajoneuvon ajomäärä ja ikä eivät ole ongelma, takuuta voidaan pidentää jopa ilman teknistä katsastusta.
  • Jos ajoneuvollani on voimassa oleva valmistajan takuu ja ostan takuunne, milloin se alkaa?
    Takuumme alkaa valmistajan takuun päättyessä. Jos sinulla on valmistajan takuu, jossa on kilometrimäärärajoitus (esimerkiksi 3 vuotta / 100,000 km), ja se on päättymässä ajoneuvon kilometrimäärän vuoksi, kiinnitä huomiota meiltä ostamasi takuun alkamispäivään. On tärkeää, että valmistajan takuun ja meidän takuumme välillä ei ole takuun ulkopuolista ajanjaksoa.
  • Mitä minun pitäisi tehdä, jos autonvalmistajan takuu on umpeutunut, mutta haluaisin silti ostaa Extendo Insurance -autotakuun?
    Jos valmistajan takuun ja meidän takuumme välillä on takuun ulkopuolinen ajanjakso, auto on vietävä tekniseen katsastukseen jollakin yhteistyökumppanistamme. Jos vikoja ei havaita, voimme solmia takuun.
  • Mitä takuulle tapahtuu, jos ajoneuvon omistusoikeus vaihtuu?
    Voimme oman harkintamme mukaan sallia takuun siirtämisen ajoneuvon uudelle omistajalle, edellyttäen, että meille ilmoitetaan siitä 30 päivän kuluessa ajoneuvon myynnistä ja että hän maksaa €50 hallintomaksun.
  • Mitä minun pitäisi tehdä, jos ajoneuvoni hajoaa Suomessa?
    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon +358 44 360 3520 tai Atoy asiakaspalveluun ja vie ajoneuvo sinne. Atoy ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ja jos kyseessä on takuutapaus, ajoneuvo korjataan meidän kustannuksellamme.
  • Mitä minun pitäisi tehdä, jos ajoneuvoni hajoaa ulkomailla ollessani?
    Vie ajoneuvo lähimpään valtuutettuun jälleenmyyjään. Pyydä jälleenmyyjää selvittämään vian syy ja korjauskustannukset. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon +358 44 360 3520 järjestämään seuraavat vaiheet.